Cari Blog Ini

Sabtu, 4 Ogos 2012

LAGU IBAN OF THE DAY (HEVANCE : AKU NEMU)

Memandangkan nama blog ini pun dah Anak Mensia jadi hari ini nak share lagu Iban yang merupakan Juara Anugerah Juara Rentak Ruai 2011 CATS FM.

Hevance - Aku Nemu



Enti nyema nuan nanya,
Enti nyema nuan mikir,
Bisi mayuh dipikir,
Bisi mayuh cerita,
Ni kemaya nuan madah,
Ni ke amat ti bula,
Ninting hari nuan nuduh,
Ninting hari nuan nyangka,
Anang mayuh ti dirunding,(reff)
Anang mayuh ti dirunsing,
Nuan majak nambah penusah,
Nuan majak nambah pemedis,
Ulih enda nuan percaya,
Ulih enda nuan berharap..

Verse:

Nibuh nuan majak ke irau ati nuan,..
Nibuh nuan majak nanya..

Chorus:

Aku nemu..nama dipikir nuan nama ti ba ati nuan ku nemu ngelamatu..
Ukai aku enda ibuh, tang nuan enda nemu..nama dipikir aku..


Aku nemu..nama dipikir nuan nama ti ba ati nuan ku nemu ngelamatu..
Semina ku enda nunjuk, bisi kebuah ku baka tu..nanya diri empu dulu..


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...