Cari Blog Ini

Jumaat, 3 Ogos 2012

BENTUK ULAR YANG WIN!!

Ini...ini...sangat...

Spesis Ular yang baru dijumpai macam alat sulit lelaki bersunat lol..

Macam pernah tengok saja bentuk benda ini kan? Kalau orang lelaki memang familiar sangat la dengan bentuk dan rupa benda ini. Apa-apa sajalah fikiran korang..lol

Menurut laporan dari AOL Travel UK, ini merupakan spesis baru ular yang dijumpai di Brazil dan bentuk dia memang..hhmmm..hhmm...Look like a Mr.P (seriously YES!!). Berdasarkan The Sun, ahli biologi menemui 'ular' ni semasa diorang membuat pemeriksaan di empangan di Sungai Amazon. "Ular" yang  dikatakan tiada mata dan berasal dari keluarga "Blind Snake" ini berkaita rapat dengan Salamander.

Julian Tupan yang merupakan biologist kepada Santo Antonia Energy berkata bahawa mereka menjumpai 6 ekor binatang pelik ini di Sungai Madeira utara negeri Rondonia, Brazil. Menurutnya lagi, daripada 6 yang dijumpai, seekor mati, 3 dilepaskan semula dan 2 disimpan untuk bahan uji kaji. Mr. Tupai Tupan juga berpendapat walaupun menyerupai ular tapi ia bukan reptilia malah lebih mirip kepada salamander dan brahim perkosa katak. Haiwan ini juga besar kemungkinan bernafas melalui kulit macam cacing.

p/s: jangan saja spesis ini berevolusi dari Mr. P orang karnival di Amazon yang suka potong Mr. P orang macam dalam cerita Carnival Holocaust.


Sumber AOL UK

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...